OUR WAY OF WORKING

Een Nanny staat dicht bij uw privé leven, een goede klik is daarom essentieel. Wij begeleiden u, door iedere stap in het proces van het vinden van de juiste Nanny.

Zo maken we graag een persoonlijke afspraak, om uw wensen rondom de Nanny in kaart te brengen en onze mogelijkheden met u te bespreken. Gedurende het selectieproces hebben we geregeld contact met u. Wij kijken naar de behoefte van u en uw gezin en spelen hierop in.

Door onderstaande stappen te doorlopen, heeft u binnen een korte periode een professionele Nanny.

The steps to our way of working:

Tijdens een telefonisch gesprek bekijken wij met u wat we voor u kunnen betekenen, hierin kunt u uw vragen stellen en samen kunnen we kijken of een Nanny een gepaste oplossing kan zijn.

In case you are interested, we will send you an email regarding our way of working, general information, and our terms and conditions without any obligations.

TFA will schedule an intake at an appropriate time. During this intake we will look at your needs and wishes together. By doing this we can make our search for the right candidate for your family specific to your needs.

Na de bevestiging van de zoekopdracht, starten wij door in ons bestand een aantal geschikte kandidates te benaderen. In overleg met hen sturen wij per e-mail de cv’s naar u toe.

TFA will go through the candidates with you per email. You will select which candidates you would like to meet and speak with. Following your feedback we will continue in the process.

TFA will plan the interviews with the selected candidates. This will be scheduled on a location, date and time that fits your schedule. You can decide how you would like to take these interviews and if preferred we can provide you with advice on this.

After the interviews have taken place we will get in touch with you to evaluate the candidates. You can then inform us which candidate(s) you would like to proceed with in the process.

Wij plannen voor u met één of meerdere geselecteerde kandidate(s) een meeloopmoment in. Dit is het moment waarin u kunt kijken of de samenwerking prettig verloopt, de klik er is en tevens is dit  een goed moment voor de kinderen om de potentiele Nanny te ontmoeten. Mocht u twijfelen en niet overtuigd zijn zoeken wij voor u opnieuw een geschikte kandidate. Heeft u de klik met één van de Nannies dan zetten we het proces voort.

Na het wederzijds besluit om verder te gaan met een kandidaat, zullen wij een salarisindicatie geven. U kunt in een derde gesprek of na het meeloopmoment de arbeidsvoorwaarden samen met de Nanny bespreken.

Zodra u het eens bent geworden en de samenwerking aan gaat, biedt u de Nanny een arbeidscontract aan. Wij helpen indien gewenst bij het opstellen hiervan. Tevens adviseren wij over zaken die voor u van belang zijn als werkgever.

Zodra het contract door beide partijen is getekend, sturen wij de bemiddelingsfactuur. Mochten wij er niet in geslaagd zijn om een geschikte kandidaat voor u te vinden, brengen wij niets in rekening. Indien de zoekopdracht stopt via TFA, zullen wij uw persoonlijke gegevens verwijderen uit ons bestand.

Twee weken na start van het contract, nemen wij contact met u en de Nanny op. Wij coachen waar nodig. Na 6 weken, 4 maanden en na 10 maanden hebben wij nogmaals een evaluatie moment, dit kan op locatie, telefonisch of per e-mail. Tussendoor kan er altijd contact op worden genomen.